Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávací počítačová hra, její tvorba a využití při procvičování značek chemických prvků
NOVÁK, Zbyněk
Bakalářská práce se zabývá tvorbou a využitím vzdělávací počítačové hry (kvízové hry) při výuce anorganické chemie, konkrétně při procvičování značek chemických prvků, především u žáků druhého stupně základních škol a nižšího stupně víceletých gymnázií. Didaktická hra si klade za cíl motivovat a aktivizovat žáky, stejně jako rozvíjet mezipředmětové vztahy. Žáci se atraktivní kvízovou formou seznamují nejen s přírodovědnými poznatky, ale i s poznatky praktickými a všeobecnými.
Vzdělávací počítačová hra, její tvorba a využití při výuce geochemie
BARTŮŠKOVÁ, Jenifer
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu a využití vzdělávací počítačové hry při výuce geochemie na druhém stupni základních škol. Cílem této hry je žákům atraktivní formou zprostředkovat odpovídající znalosti, rozvíjet mezipředmětové vztahy, jejich vnitřní motivaci a klíčové kompetence. Děj hry je zasazen do známých šumavských lokalit, s jejichž zeměpisnými a historickými zajímavostmi je hráč v průběhu hry seznámen. Teoretická část je zpracována na základě analýzy odborné literatury. Tyto poznatky jsou teoretickým rámcem pro navazující praktickou část, ve které je výuková hra vytvořena a ověřena v praxi. Výzkumné šetření proběhlo online formou a jeho výsledky jsou v závěrečné části práce diskutovány. Na základě zpětné vazby žáků byly navrženy možné úpravy testovací verze hry.
Výuková počítačová hra, její tvorba a využití při opakování terminologie laboratorního vybavení
ČECHOVÁ, Kristýna
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu a využití počítačové hry (adventury) při výuce terminologie laboratorního vybavení především u žáků druhého stupně základních škol a nižšího stupně víceletých gymnázií. Cílem této adventury je žáky motivovat, aktivizovat a rozvíjet mezipředmětové vztahy. Výuková hra je lokalizována do prostředí zámku v Dačicích. Atraktivní formou se zde seznamují nejen s přírodovědnými poznatky, ale i s historií, památkami a kulturou této oblasti.
Vysokoškolsky vzdělaní Romové - faktory ovlivňující jejich úspěšnost
Zoubek, Šimon ; Šotolová, Eva (vedoucí práce) ; Mlčková, Marie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá faktory, které během života ovlivňovaly úspěšné romské absolventy vysokých škol. Snaží se odhalit, z jakého důvodu se tito Romové dokázali vzepřít statistikám a získat univerzitní diplom. Je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části seznamuje čtenáře s odbornou literaturou a s východisky z ní vycházejícími. Jednotlivé kapitoly se věnují faktorům, které mají přímou souvislost se vzděláváním Romů. Konkrétně se jedná o romskou rodinu, která zásadním způsobem determinuje hodnotový systém dětí, dále se věnuje romským tradicím a zvykům, romskému jazyku, základnímu legislativnímu rámci a romským osobnostem. Praktická část se pomocí dotazníku snaží určit nejdůležitější faktory, které ovlivnily romské absolventy vysokých škol během jejich života. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, zda a do jaké míry jednotlivé faktory zasahovaly do rozhodování studijně úspěšných Romů. Z výzkumné části je zřejmé, že dvěma hlavními faktory byla pozitivní motivace ze strany rodičů a vidina lépe placeného zaměstnání.
Výuková počítačová hra, její tvorba a využití při opakováni učiva chemie přírodních látek.
NERAD, Oldřich
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu a využití počítačové hry (adventury) při výuce chemie přírodních látek. Tato hra je určena zejména žákům druhého stupně základních škol a nižšího stupně víceletých gymnázií. Cílem hry je studenty motivovat a aktivizovat při výuce učebního předmětu chemie. Adventura je zasazena do malebného prostředí města Pelhřimova a přilehlého okolí.
Výuková počítačová hra, její tvorba a využití při opakování chemie životního prostředí
BARTŮŠKOVÁ, Jenifer
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu a využití počítačové hry (adventury) při výuce chemie životního prostředí především u žáků druhého stupně základních škol a nižšího stupně víceletých gymnázií. Cílem této adventury je žáky motivovat, aktivizovat a rozvíjet mezipředmětové vztahy. Výuková hra je lokalizována do prostředí Šumavy, konkrétně Kvildska a Vimperska, kde se atraktivní formou seznamují nejen s přírodovědnými poznatky, ale i s historií, památkami a kulturou této oblasti.
Faktory ovlivňující výběr geografie jako studijního oboru
Macounová, Veronika ; Matějček, Tomáš (vedoucí práce) ; Jelen, Jakub (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání faktorů, které mají vliv na to, že si studenti volí pro své další studium geografické obory. Faktory byly zkoumány z hlediska vztahu ke geografii z rodinného či školského prostředí. Šetření bylo prováděno kombinací kvalitativního a kvantitativního výzkumu, kde odpovědi byly získávány jednak řízenými rozhovory formou focus group, jednak prostřednictvím dotazníků. Dotazník vyplnilo 105 studentů Geografie, zatímco rozhovorů se zúčastnilo 13 současných i bývalých studentů. Klíčová slova: volba studijního oboru, geografie, focus group, dotazníkové šetření, motivace ke studiu
Výuková počítačová hra, její tvorba a využití při opakování názvosloví organické chemie
ENGLICKÝ, Tomáš
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření počítačové hry(adventury). Hra slouží jako motivační prvek ve výuce chemie na základní škole, nebo nižším stupni víceletých gymnázií. V průběhu hry je žák zkoušen z odpovídajících témat organické chemie. Testy jsou zaměřené především na názvosloví organických sloučenin. Adventura se odehrává v prostředí hradu a zámku v Jindřichově Hradci. Žák se při hraní této hry seznámí i se základními reáliemi a historií tohoto objektu. Tím si mimo jiné osvojí některé mezipředmětové vazby.
Tvorba počítačové hry vhodné pro opakování názvosloví anorganické chemie
KŘÍŽOVÁ, Šárka
Bakalářská práce se zabývá tvorbou didaktické počítačové hry, která má sloužit jako alternativní výukový materiál pro žáky druhého stupně základní školy v předmětu chemie. Hra typu adventura je zasazena do prostředí města Třeboň. Adventura obsahuje sadu testů, které slouží k procvičení anorganického názvosloví.
Tvorba počítačové hry vhodné pro opakování názvosloví organické chemie
PŘÍLEPKOVÁ, Aneta
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření počítačové hry (adventury) a následné uplatnění hry ve výuce chemie na základní škole, nebo nižším stupni víceletých gymnázií. Můžeme ji využít jako motivační prvek. Odehrává se v prostředí Jindřichova Hradce a její součástí je sada testů, které žáky zkouší z názvosloví organické chemie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.